افتخاری: جپاروف باید سریعا به باشگاه مراجعه کند/ خطر محرومیت بیخ گوش استقلال است/ شورای تامین با قیمت پایین بلیط مخالفت کرد

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: جپاروف سریعا باید به باشگاه مراجعه کند و اگر نیاید به فیفا شکایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت جپاروف گفت: ما یک نامه به فدراسیون فوتبال زده‌ایم که او بازیکن ما است و در یک توافق سه‌جانبه با خود باشگاه سپاهان و جپاروف، این بازیکن باید بعد از نیم‌فصل بدون قیدوشرط باید به استقلال بازگردد و با توجه به اینکه جپاروف به استقلال بازنگشت، به فدراسیون نامه نوشتیم و اعلام کردیم که او حق ندارد با باشگاهی قرارداد ببندد چرا که از ما پول گرفته است. از طرفی هم یک نامه به خود این بازیکن و وکیلش ارائه دادیم که سریعا به باشگاه مراجعه کند و اگر نیاید، دیگر به فیفا شکایت خواهیم کرد.

وی افزود: البته در این میان یک نفر در اصفهان پیدا می‌شود و به جپاروف می‌گوید قراردادت را با استقلال را فسخ می کنم و در این راستا همان فرد به فدراسیون می‌آید و تمام تلاشش را به کار می گیرد اما نمی‌تواند چون تمام مدارک ما مستند و غیرقابل تغییر است. حالا که نمی‌توانند این کار را کند شاید جباروف این‌روزها پیدایش شود و اگر باز هم نیاید به فیفا شکایت می کنیم.

افتخاری درباره جلسه در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج اظهار داشت: جلسه خوبی بود و نمایندگان دستگاه‌های مختلف و باشگاه ها در این نشست حضور داشتند و باید بگویم تصمیمات خوبی هم برای پیشگیری از اتفاقاتی که در مسابقات گذشته رخ داده بود گرفته شد.

وی ادامه داد: مطمئنا اتفاقات رخ داده در گذشته به ضرر فوتبال ما و باشگاه‌ها تمام شده است. از طرفی ما نیز در این مورد اطلاع‌رسانی کردیم و بیانیه هم دادیم که اشیا ممنوعه را به داخل ورزشگاه نیاورند و همچنین لیزر در چشم بازیکنان حریف نیندازند، اما توجهی نشد و با وجود چنین مساله ای ما 54 هزار دلار جریمه پرداخت کردیم و اگر هم این مبلغ را نمی‌دادیم به طور حتم محرومیت در پی داشت و چاره‌ای نداشتیم.

افتخاری افزود: پرداخت 54 هزار دلار پول کمی در این شرایط نیست چرا که همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و این موضوع به ما آسیب می زند. در جلسه هم اعلام کردم و گفتم واقعا از تماشاگران ممنون هستیم و همان طور که نظاره گر هستیم روز‌ به‌ روز شرایط ورزشگاه‌ها بهتر می‌شود و اکثر تماشاگران نکات لازم را رعایت می‌کنند. آن تعدادی هم که مشکل دارند با تذکر امیدواریم درست شوند تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال همچنین بیان کرد: در این قضیه AFC خیلی به ما ارفاق کرده است و باید بگویم آنها چندین بار ما را تهدید و جریمه کردند و در آخرین نامه‌ای که دریافت کردم به ما اعلام شد اگر باز هم این تخلفات تکرار شود، بازی آینده استقلال بدون تماشاگر خواهد بود. به این ترتیب با توجه به شرایط پیش آمده از تماشاگران می خواهیم نکات را رعایت و به باشگاه کمک کنند تا ما هم بتوانیم به خواسته‌های خودمان برسیم.

وی افزود: هواداران هم بدانند ما هرچه داریم، از آنها است، اگر این تماشاگران از ما گرفته شود قطعاً به سود تیم حریف خواهد بود و این اصلاً برای فوتبال ما خوب نیست. انتظار داریم در بای فردا هم استقبال خوبی صورت بگیرد و تیم حمایت شود. بازی حساسی برای استقلال است و امیدواریم بچه‌ها با برد شیرین در بازی برگشت هم نتیجه خوبی بگیرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد محرومیت تماشاگران پرسپولیس در لخویا گفت: به طور حتم این اتفاق خیلی بد است و مطمئنم مسئولان باشگاه پرسپولیس هم ناراحت هستند. اما در بازی پرسپولیس نبود تماشاگران به همت و غیرت بازیکنان بازمی‌گردد که آنها بتوانند نبود و خلا تماشاگران را پر کنند.

افتخاری در مورد اینکه منصوریان از چند ماه پیش این تذکر را به تماشاگران داده بود، گفت: به طور حتم اگر این تذکرات نبود بروز تخلفات و جرایم بیشتر می‌شد و خسارت سنگینی را باید پرداخت می‌کردیم. به این ترتیب اطلاع‌رسانی و صحبت‌ها کمک زیادی به ما کرد و تماشاگران نیز به خوبی رعایت کردند و ما از آنها ممنون هستیم. از هواداران هم می خواهم اگر فردی به دنبال تشنج بود، آن فرد را به نیروی انتظامی معرفی کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود محرومیت پرسپولیس به خاطر هواداران استقلال بوده است، گفت: خیر، این‌طور نیست. این کری‌هایی است که بین خودشان وجود دارد و واقعیت این نیست و این حرف‌ها در فضای مجازی زده می‌شود. ما می‌دانیم که در بازی با السد پرسپولیسی‌های زیادی به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند،‌ روزی هم که پرسپولیس بازی داشت هواداران ما رفتند و تشویق کردند. در حال حاضر بحث ایران است و همان طور که نظاره گر هستیم هواداران با پلاکارد های نام ایران به ورزشگاه می آیند. هر تیمی در آسیا بازی می‌کند نماینده ایران است و در این میان استقلال و پرسپولیس فرقی ندارد. همه باید از نمایندگان ایران حمایت کنند و خود من هم در قطر بازی ذوب‌آهن را از نزدیک در کنار مدیران این باشگاه نظاره گر بودم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد بلیت‌فروشی بازی فردا عنوان کرد: بلیت فروشی برای بازی فردا از چند روز قبل اعلام شده و هواداران می توانند از شعب بانک بلیت‌ها را خریداری کنند. البته افرادی که موفق به دریافت بلیت نشده اند می توانند مستقیم از گیشه‌های ورزشگاه آزادی بلیت را خریداری کنند. قیمت‌ها را هم اعلام کردیم و چندان گران نیست. قیمت‌های معمولی لیگ است، بلیت هزار تومانی نداریم اما طوری هست که همه بتوانند برای دیدار فردا به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه بلیت هزار تومانی برای دیدار فردا تدارک دیده نشده اظهار داشت: شورای تأمین با این کار مخالفت کرد، چون اگر ورزشگاه به صورت کامل پر شود، حوادثی احتمال دارد رخ دهد که دیگر جبران‌ناپذیر است چرا که  ورزشگاه ظرفیتی دارد و بیشتر از آن شاید تحمل فشار را نداشته باشد و خدای‌ناکرده اتفاقی بیفتد، آن‌وقت دیگر شاید نتوان جواب خانواده‌ها را داد، بنابراین نیروی انتظامی شرایط را کنترل می‌کند و اگر احساس کند ورزشگاه پر شده، درب ها را می‌بندند و به هواداران اعلام می‌کنند از خانه بازی را تماشا کنند.



انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار