ایلام؛

حضور مردم در انتخابات محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرد

فرماندار آبدانان گفت:مردم با مشارکت در انتخابات موجب برهم زدن و محو محاسبات نظام جهانی سلطه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مجید عسگری اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه سرنوشت ساز انتخابات، کلیه محاسبات شیطانی قدرت های بزرگ عالم را بر هم زد و دوستان انقلاب اسلامی را خرسند و دشمنان ملت بزرگ ایران را ناکام کرد.

وی گفت: استقبال چشمگیر قشرهای مختلف جامعه و اعتماد مجدد آنان به دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی، بستر توسعه و تعالی متوازن جمهوری اسلامی را مهیا و اقتدار جهانی انقلاب را در ابعاد گوناگون افزایش داد.

وی انتخابات اخیر را سالم، آرام و با نشاط ارزیابی کرد و گفت: هدایت های مقام معظم رهبری، تدبیر و هوشمندی متولیان اجرایی و مشارکت و مسئولیت پذیری مردم باعث شد برخلاف انتظار معاندان ، برگ زرین دیگری بر صحیفه سبز ملت شریف ایران اسلامی افزوده شود.

 فرماندار آبدانان میزان مشارکت مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 93 درصد جمعیت واجد شرط سنی عنوان کرد.

وی افزود: از مجموع 32 هزار نفر جمعیت واجد شرایط رای این شهرستان 29 هزار و 943 نفر روز جمعه 29 اردیبهشت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند. از مجموع آرای ریخته شده به صندوق ها 28 هزار و 752 رای ماخوذه صحیح و یک هزار و 191 رای نیز باطل بود.

فرماندار آبدانان گفت: یک هزار و 400 نفر از قشرهای مختلف در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و نیروهای امنیتی و انتظامی در 74 شعبه شهری و روستایی آبدانان کار برگزاری انتخابات را شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری جنوب شرق ایلام بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.