یک فصل سخت برای شاهین رو به پایان است، فصلی که سفید پوشان بوشهری هم در دور اول و سپس در دور دوم رقابتها در دشوارترین گروههای ممکن قرار گرفتند

حماسه سازان راهی قم شدند/ دستت را به ما بدهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، از ابتدای رقابتها با فراز نشیب های که وجود داشت  و همچنین رقابت فشرده و نزدیک با رقبا تمامی دیدارهای این تیم با فشار و استرس دنبال شد که البته با تلخی و شیرینی ها خاصی هم همراه بود.

اما آنچه مشخص بود این بود که نام شاهین به رقابتها گرمای خاصی داده بود و تیمها با انگیزه خاصی در برابر تیم بوشهری ظاهر می شدند، در این مجال قصد و منظورتحلیل فنی و تاکتیکی نیست اما آنچه در تمام بازیهای شاهین مشهود بود همراهی  و حمایت متعصبانه هواداران با تیم و همچنین وجود بازیکنان جوان و با تجربه تیم بود که خالصانه و با تمام وجود برای پیروزی و شاد کردن دل هواداران تلاش می کردند و صد البته که همین عوامل در سایه لطف خداوند سبب شد تا شاهینی ها هم اکنون در آستانه صعود به لیگ یک قرار بگیرند.

آری روز موعود نزدیک است و شاهینی ها با لشکری سرشار از غیرت و تعصب خود را به دروازه لیگ یک رسانده اند و در این راه مرارت های زیادی دیده و زخمی شده اند، اما برای نبرد آخر تا دندان مسلح شده اند و با حضور هواداران پرشورشان قهرمانانه به میدان خواهند رفت.

شاهین تیم روزهای سخت،  که روزهای بزرگی را به خود دیده است در کنارش هوادارانی بی نظیر حضور دارند که در سالهای گذشته  این تیم را یک تنه به لیگ برتر رساندند و درلیگ برتر با حضور 7 هزار نفری در شیراز حماسه به یادماندنی حافظیه را خلق کردند و با عشق و همراهی تیمشان را تا فینال جام حذفی کشور پیش بردند.

این روزها جای درنگ و تامل نیست هر شاهینی با هر وسیله ای که امکان دارد باید خودش را به ورزشگاه یادگار امام برساند و برای افتخاری دیگر بی واسطه همراه  شود.

چهارشنبه  روز پرواز شاهین و صعود بزرگ  یادگاران مکتب دکتر اکرامی و استاد دهداری خواهد بود تا حماسه  بزرگی دیگر در کارنامه زرین هواداران شاهین رقم بخورد، عاشقانی که رده و جایگاه تیمشان در سطح فوتبال کشور و بالا و پایین شدن تیمشان از شدت حضور و عشق خالصانه به این تیم دوست داشتنی ذره ای کم نکرده است.

پروازهای بلند جاسم  و مدافعان پرصلابت شاهین به رهبری محسن ارزانی و میدان داری کاپیتان مسعود مظهر مقاومت خواهند بود و از آن سو رضا و مجید و افشین و یزدان و وحید و مرتضی و حسن و یا محمد ( نام کوچک بازیکنان شاهین) می توانند فرشته خوشبختی شاهین لقب بگیرند. همان کاری که عباس مرداسی و منصور تنهایی با شلیک های به یادماندنی خود به یادگار گذاشتند.

به امید حق شاهین در آستانه پروازی دیگر است، یک "یا علی" دیگر تا پرواز شاهین با بال فرشتگانش مانده، صعود خیلی نزدیک است کافیست من و تو، ما بشویم. دستت را به من بده.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.