حکیمی پور در صحن علنی شورای شهر تهران؛

مدیران شهری تا روز آخر در سمت های خود مشغول به کار باشند

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: در خواست دارم مدیران شهری تا روز آخر در سمت خود مشغول به کار باشند.

مدیران شهری تا روز آخر در سمت های خود مشغول به کار باشندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی‌پور عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: خبرهایی است که برخی مدیران ارشد شهرداری سمت خود را ترک می کنند و با توجه به اینکه کار شورای چهارم تمام نشده، لازم است در این 2 ماه مدیران به کار خود ادامه دهند و سیستم رها نشود و لازم است مدیران تا روز آخر در سمت خود باشند.

وی افزود: پرونده‌ای در رابطه با باشگاه سوارکاری سمند وجود دارد که بابت بدهی با یک قیمت نازل به فروش می رسد، لازم می دانم جلوی فروش این باشگاه گرفته شود زیرا این باشگاه از سرمایه های شهر است و نباید به این آسانی از دست برود.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران  گفت: در رابطه با مدیران شهری چنین مطلبی مطرح  نیست و فقط یک مدیر به علت بیماری سرطان دختر خود از کار کناره گیری کرده است.

حکیمی پور گفت: مدیران به کار خود ادامه می دهند و مشاهده کردید که فقط در روز بعد از انتخابات 700 تن کاغذ از شهر جمع آوری شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار