آزمون و قوچان نژاد در رده چهارم و هفتم برترین بازیکنان آسیا

مجله معتبر فورفورتو اقدام به معرفی برترین بازیکنان سال ۲۰۱۷ آسیا کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجله معتبر فورفورتو طبق سنت هر سال اقدام به معرفی ۵۰ بازیکن برتر آسیا در سال می‌کند. بعد از آنکه در 2 روز گذشته رتبه‌های ۱۱ تا ۵۰ برترین بازیکنان سال آسیا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، امروز نفرات اول تا 10 این لیست منتشر شد.
 
برهمین اساس سردار‌ آزمون و رضا قوچان نژاد به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم این لیست جای گرفتند.
 
۷- رضا قوچان نژاد (ایران - هیرنفین)
 
رضا قوچان‌نژاد توانست در سال ۲۰۱۷ عملکرد خوبی را از خود در تیم هیرنفین هلند نشان بدهد و گل های زیادی را برای این تیم به ثمر برساند. این مهاجم ایرانی با توجه به گل‌های متعددی که در این سال از خود به ثمر رساند، سبب شد تا تیمش برای کسب سهمیه اروپایی رقابت کند که البته به این مهم دست پیدا نکرد.
 
مهاجم ایرانی در دومین فصل حضورش در هیرنفین عملکرد بسیار خوبی داشت. قدرت تمام کنندگی او در این فصل لیگ هلند زبان‌زد بود. وی در هفت بازی موفق شد پنج گل برای تیمش به ثمر برساند و در مجموع رقابت‌های هلند نیز توانست ۱۹ گل به ثمر برساند تا به عنوان یکی از بهترین گلزنان این فصل در لیگ‌های معتبر اروپایی شناخته شود.
 
قوچی با این نمایش خوب خود نشان داد که شایسته حضور در بین ۱۰ بازیکن برتر سال آسیا است.

 آزمون و قوچان نژاد در رده چهارم و هفتم برترین بازیکنان آسیا
 
۴- سردار آزمون (ایران - روستوف)
 
سردار آزمون که به مسی ایرانی‌ها شهرت یافته و در مقاله یوفا چندی پیش با زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم منچستر یونایتد مقایسه شد در حال حاضر یکی از پدیده‌های فوتبال جهان محسوب می‌شود.
 
گفته می شود این مهاجم 22 ساله با توجه به عملکرد خوبش در لیگ روسیه از تیم‌های بزرگی چون لیورپول، آرسنال، ویارئال، مارسی و بورسیادورتموند پیشنهاد دریافت کرده و به زودی در تیمی بزرگ به میدان خواهد رفت، زیرا آینده درخشانی در پیش روی او قرار گرفته است.
 
سردار آزمون که مانند علی دایی عملکرد خوبی در تیم‌ ‌ملی فوتبال داشته، در ابتدا به صورت قرضی از روبین کازان راهی روستوف شد و در ادامه‌ توانست با گل های زیادی که برای این تیم به ثمر برساند قراردادش را با این تیم دائمی کند.
 
آزمون همچنین توانست دو گل در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به ثمر برساند. یکی از گل‌های وی برابر بایرن مونیخ بود که بسیار معروف شد چون تیم او توانست در روسیه تیم خوب و مدعی بایرن مونیخ را شکست دهد. چنان چه آزمون تا یک سال دیگر در روستوف ماندگار شود به طور حتم می تواند پیشنهادهای بیشتری را دریافت کند.
 
در سال 2016 سردار آزمون توانست هشت گل در رده ملی به ثمر برساند که این در نوع خود جالب توجه است.

 آزمون و قوچان نژاد در رده چهارم و هفتم برترین بازیکنان آسیا
 
انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار