داورزنی:

تا دو هفته آینده تکلیف هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص می شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش جوانان از تعیین تکلیف هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در دو هفته آینده خبر داد.

تا دو هفته آینده تکلیف هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص می شودبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون شنا گفت: مدتی است افرادی از هیئت مدیره باشگاه های پرسپولیس و استقلال استعفا داده اند و یا به رحمت خدا رفته اند. وزارت ورزش مصمم است هیئت مدیره این دو باشگاه را ترمیم کند تا آن ها خود، برای فصل جدید برنامه ریزی کنند. ترمیم این دو باشگاه تا دو هفته آینده انجام می شود.
 
وی ادامه داد: هر دو باشگاه تجربه چند ساله در مدیریت ورزشی دارند و بهتر است تمام امور این دو باشگاه به خودشان واگذار شود. بیشتر کمک های رسیده به استقلال و پرسپولیس از سوی هواداران بوده است. جا دارد از همه هواداران تشکر کنم که با کمک هایشان باعث شدند این دو تیم قهرمان و نائب قهرمان شوند.
 
داورزنی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: وظیفه وزارت ورزش تیم داری و باشگاه داری نیست. باید راهکاری قانونی اعمال شود تا این دو باشگاه اداره شوند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار