معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سیستم احراز هویت برخی شعب و حوزه‌ها دارای اختلال بود و به دلیل بروز مشکلات فنی انتخابات در این حوزه‌ها با تاخیر آغاز شد.

امیری: سیستم احراز هویت برخی شعب و حوزه‌ها دارای اختلال بود
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جلسات مختلفی در وزارت کشور برگزار کردیم و وزیر کشور هم گزارشاتی از این روند به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه داد.

وی گفت: در روز انتخابات تا فرآیند شمارش آرا اعضای هیات اجرایی در وزارت کشور مستقر بودند اما متاسفانه نتوانستیم از 12 شب به بعد در حوزه‌های انتخابیه رای‌گیری انجام دهیم.

امیری افزود: خوشبختانه حضور مردم در انتخابات پرشور بود به طوری که آنها به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند و 6 تا 7 ساعت در صف‌های رای‌گیری حاضر شدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: از طریق فضای مجازی صف‌های جمعیت در رای‌گیری برای ما ارسال می‌شد که جمعیت قابل توجهی بود و کارشناس وزارت کشور تعداد این جمعیت حدود 3 میلیون نفر اعلام کرد همچنین برخی از اساتید شهید بهشتی تعداد این جمعیت را بیش از 3 میلیون دانستند.

وی تاکید کرد: به هر حال بنده از کسانی که ساعت‌ها در صف رای‌گیری حضور داشتند و نتوانستند به دلیل اتمام زمان انتخابات رای خود را در صندوق بیاندازند عذرخواهی می‌کنم قطعا حضور آنها در شور انتخابات موثر بود.

امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی صندوق‌ها از ساعت 10 صبح اقدام به رای‌گیری کردند بیان داشت: سیستم احراز هویت برخی شعب و حوزه‌ها دارای اختلال بود و به دلیل بروز مشکلات فنی انتخابات در این حوزه‌ها با تاخیر آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار