شهرکرد؛

مبارزه با مواد مخدر با استفاده از سازمان‌های مردم نهاد

از توان بالای سازمان‌های مردم نهاد به منظور مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر بهره گیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در دومین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری گفت: به منظور مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر باید از توان بالای سازمان‌های مردم نهاد بهره گیری شود.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد حدود ۶۰ سمن در حوزه اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارد که ظرفیت بسیار مطلوبی برای مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر است.

سلیمانی با بیان ضرورت تشکیل کارگروه ارزیابی کمیته‌های مختلف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: به منظور دستیابی به موفقیت‌های مطلوب در مبارزه با مواد مخدر بایستی تمامی مسئولان، مردم، سمن‌ها و قشرهای مختلف با یکدیگر همدلی و تعامل داشته باشند.

وی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان خواست: نسبت به اختصاص اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های پیشگیری و فرهنگی در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.

گفتنی است: در این نشست تعدادی از دبیران کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، گزارش عملکرد خود در سال گذشته را ارائه کردند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار