شیراز؛

كشف 91 درصد جرایم فضای مجازی در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: 91 درصد از جرائم فضای مجازی در استان کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان كرد: بدون‌ تردید عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت المقدس در سوم خرداد سال 61، اتحاد رزمندگان دلیرمردان كشور بود و رزمندگان اسلام با حماسه آفرینی خود به جهانیان نشان دادند كه فتح خرمشهر، فتح خاك نبوده بلكه فتح ارزش های ناب اسلامی و اعتقادی است.

 
وی افزود: خدا را شاکر هستیم که کشور ما نسبت به کشورهای همسایه در یک امنیت بسیار بالایی قرار دارد و این مرهون مجاهدت ها و زحمات همه در مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی است.
 
فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه اتحاد، همدلی و مشاركت سه شاخص مهم استقرار امنیت پایدار در استان بوده و مسئولان و اقشار مختلف مردم باید در این مسیر با احساس مسئولیت حركت كرده و همیار پلیس باشند، گفت: حرفه ای گرایی پلیس، منجر به کشف 91 درصد از جرایم فضای مجازی در استان شده است.
 
گودرزی ادامه داد: یکی از زمینه های اصلی در بروز مشکلات خانوادگی و اصولاً نارضایتی از زندگی مشترک، فضای مجازی است که تحت تأثیر تولیدات رسانه ای بوجود آمده و باعث شده تا سطح توقع و انتظار از زندگی های مشترک بخصوص در میان نسل جوان بالا ببرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار