کرمانشاه؛

پایبندی به ارزش های نظام راه مقابله بادشمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تا زمانی که به ارزش های اسلامی خود پایبند باشیم، هیچ قدرتی توان مقابله برابر نظام ما را نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله مصطفی علما گفت: فتح خرمشهر یک قصه معمولی نبود و هنوز هم این حماسه بزرگ جای تبریک دارد، زیرا بنا به فرموده امام خمینی(ره) "فتح خرمشهر نه فتح خاک، بلکه فتح ارزش ها اسلامی بود".

آیت اله علما با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: فتح خرمشهر با قوائد و محاسبات نظامی امکان پذیر نبود و همین اهمیت آن را چندین برابر می کند.

 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه  دستاوردها و اقتدار نظام نشات گرفته از سالهای دفاع مقدس است، تاکید کرد: اگر امروز شاهد حضور جمعیت بیش از چهل میلیونی در انتخابات و در پای صندوق های رای هستیم، به برکت دفاع مقدس و فتح خرمشهر است.

وی با تاکید بر اینکه امروز رئوسای جمهور کشورهای قدرتمند دنیا از قدرت اسلام در هراسند، افزود:  تا زمانی که به ارزش های اسلامی خود پایبند باشیم، هیچ قدرتی توان مقابله در برابر نظام ما را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم، اظهار کرد: اینکه امروز شهدای مدافع حرم در کیلومترها دورتر از کشور به مقابله با دشمنان می ایستند، مایه سرافرازی نظام است و دنیا روی آن حساب باز می کند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار