کرمانشاه؛

آغاز رسیدگی به شکایات کاندیداهای شورا

فرماندار کرمانشاه از آغاز رسیدگی به شکایات کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: نتیجه بررسی‌ها از سوی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه ‌در قالب اطلاعیه رسمی به سمع و نظر مردم و کاندیداهای می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل‌اله رنجبر گفت: براساس ماده 52 قانون انتخابات شوراها پس از اتمام مهلت دو روزه (یک و دو خرداد‌ماه) معترضان به نتایج انتخابات شورا، شکایت‌ها توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت به مدت پنج روز بررسی می‌شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: هرگونه نقل قول از فرماندار و هیأت اجرایی فاقد وجاهت قانونی بوده و نتیجه بررسی‌ها از سوی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه‌(فرمانداری) در قالب اطلاعیه رسمی به سمع و نظر مردم و کاندیداها می‌رسد.

وی با بیان اینکه انتشار برخی مطالب در سایت‌ها و فضای مجازی در این خصوص صحت ندارد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه یازده نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی‌البدل دارد.

گفتنی است، پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه‌(29 اردیبهشت‌ماه) با حضور حداکثری ملت فهیم ایران در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار