۲۶۰ مصلی در سراسر کشور در حال احداث است

اعتباری برای ساخت مصلی‌ها به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور داده نشده

برخی مسئولان اهتمامی نسبت به تقویت زیرساخت‌های مرتبط با نماز و مسائل دینی در جامعه ندارند.

 حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با وجودی که نماز و به ویژه نماز جمعه از اهمیت بسیاری در جامعه برخوردار است، متاسفانه برخی مسئولان اهتمامی نسبت به تقویت زیرساخت‌های مرتبط با نماز و مسائل دینی در جامعه ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی در آیین افتتاحیه مصلی بزرگ خاتم الانبیاء احمد آباد اردکان بیان داشت :  نماز جمعه در دین اسلام جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه در یکی دو سال گذشته اعتباری برای ساخت مصلی‌ها به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور داده نشده است  که بتوانیم نسبت به هزینه  آن در محل ساخت اقدام کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: با این وجود تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که هرچه در توان داریم نسبت به رفع مشکلات موجود در زمینه ساخت مصلی‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

تقوی گفت:با بیان اینکه ۲۶۰ مصلی در حال ساخت در کشور می باشد گفت: برخی مسئولان اهتمامی برای تقویت زیرساخت‌های دینی ندارند.

وی افزود: پارک برای نشاط و سرگرمی و سلامت مردم ضروری است و باید نسبت به تامین آن از سوی مسئولان توجه وجود داشته باشد ولی بحث نماز هم از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و مسئولان باید اولویت اصلی خود را توجه به این موضوع قرار دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت : مسئله آمادگی یک اصل در همه زمینه های زندگی می باشد که مقام معظم رهبری پیگیریهای متعددی در زمینه ساخت مصلاها برای اقامه نماز  مومنان می باشند.

گفتنی است:استخر،مهد کودک،بخش آموزشی،حیات مرکزی،یادمان شهدا و علما،آبنما باشکوه،کارگاه قالی بافی ویژه خواهران،کتابخانه،سالن اجتماعات،سالن عقد،کارگاه خیاطی ویژه خواهران،مسجد،مصلا،گنبد و گلدسته باشکوه، ازامکانات این مصلی دراردکان است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار