اصفهان؛

دمای هوای اصفهان افزایش می یابد

دمای هوای استان اصفهان از فردا جمعه روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ساناز جعفری کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان  با بیان اینکه تا 2 روز آینده جو به نسبت آرامتری را نسبت به روز گذشته در استان اصفهان پیش بینی می کنیم،افزود: آسمان در اغلب مناطق استان برای امروز و فردا بصورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و امروز میزان وزش باد از شدت کمتری نسبت به روز گذشته برخوردار است.
 
جعفری گفت:روز گذشته وزش بادهای به نسبت شدید و شدید را در بسیاری از نقاط استان از جمله در شهرهای اردستان، نائین و فرودگاه شهید بهشتی شاهد بودیم که در برخی از مناطق با گرد و خاک محلی همراه بود.
 
وی افزود: جو به نسبت پایدار و آرام و آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد را در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:اکنون دمای هوای اصفهان 21درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در این ساعت یک درجه خنک تر شده است.
 
وی افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 33 درجه سانتیگراد و امروز صبح ( پنجشنبه) هم در خنک ترین ساعات به 18 درجه سانتیگراد رسید.
جعفری گفت : چوپانان با 39 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با دو درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار