بنیانگذار شرکت اطلاعاتی استراتفور؛

آمریکا به دنبال یک جنگ جدید است

رئیس یک شرکت اطلاعاتی معروف آمریکایی پیش بینی کرد که آمریکا در آینده نزدیک به دلایل امنیتی به کره شمالی حمله می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ، جرج فردمن ، رئیس و بنیانگذار شرکت اطلاعاتی استراتفور (Stratfor) درمقاله ای در روزنامه اینترنتی یوراکتیو نوشت آمریکا آمادگی خود را برای جنگ نشان داده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش داد، فردمن پیش بینی کرده است که آمریکا در آینده نزدیک و پس از بازگشت ترامپ از سفر خارجی، جنگ را شروع کند.

وی درباره روند این جنگ احتمالی گفت که آمریکا تلاش خواهد کرد که در وهله اول با استفاده از صد فروند جنگنده اف – 16 مستقر در کره جنوبی ، سلاح هسته ای کره شمالی و آتش بارها را درجنوب این کشور نابود کند.

این تحلیلگر آمریکایی در اینکه آیا این حمله هوایی، حمله زمینی را نیز به دنبال خواهد داشت یا نه، ابراز تردید کرد، ولی درعین حال، پیش بینی کرد که درصورت شکست عملیات تهاجم هوایی، نیروهای عملیاتی ویژه به میدان جنگ فرستاده شوند.

فردمن بعید دانست که ترامپ جنگ را به دلایل سیاسی آغاز کند و گفت آمریکا بیش از ده سال است که کره شمالی را خطرناک ترین چالش برای خود می داند و برای پیونگ یانگ «خط قرمز» تعیین کرده که نباید آنرا رد کند و درغیراین صورت، جنگ قطعاً روی خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
اینا فقط حرفه به فرض موفقیت 100% این پروژه ؛ تو کره شمالی یه سد هست که اگه خراب بشه بخش های زیادی از کره جنوبی و سیل می بره امریکا می خواد به بهانه کره شمالی سیستم دفاع موشکی تو کره جنوبی نصب کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
من نمیخواهم از کره ی شمالی یا امریکا طرفداری کنم اما جنگ کره وحشتناک است. کره عراق نیست. مطمئنا شروع جنگ به یک جنگ منطقه ای بزرگ و یا حتی به جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد. و مطمئنا تلفات و خسارات بسیار زیادی بر جا خواهد گذاشت.
آخرین اخبار