کرمانشاه؛

بازدیدمدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از مراکز تحت پوشش بهزیستی

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در سفر به اسلام آبادغرب از تعدادی از مراکز تحت پوشش بهزیستی بازدیدکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کمپ ترک اعتیاد آرامش، مرکز سالمندان مهرآیین، مرکز سرپناه شبانه یادمهر و مرکز مداخله در طلاق و اورژانس اجتماعی از جمله مراکزی بود که دکتر قادری از آنها بازدید و از نزدیک در جراین فعالیت های آنها قرار گرفت.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه سفر خود به اسلام آبادغرب با افشین کریمی فرماندار این شهرستان دیدار و خواستار رسیدگی به موضوع مناسب سازی برای معلولان و تشکیل 2 کارگروه مشارکت های مردمی و سه کارگروه سالمندان در این شهرستان شد.

دکتر قادری یادآور شد: نرخ طلاق در استان کرمانشاه ۳/۸ است که بعد از کرمانشاه اسلام آباد و جوانرود بیشترین نرخ طلاق را دارند.

به گفته این مقام مسئول، بهزیستی در شهرستان اسلام آباد مرکز کاهش طلاق دایر کرده که لازم است دستگاه قضایی مثل گذشته همکاری بیشتری داشته داشته باشد و قبل از هر اقدام قضایی پرونده های طلاق را به مرکز کاهش طلاق ارجاع دهند.

افشین کریمی فرمانداراسلام آباد غرب نیز به تشریح آسیب های شایع استان پرداخت و گفت: بهزیستی در زمینه کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی در شهرستان اسلام آباد خوب عمل کرده است.

دکتر قادری همچنین با حضور در شورای اداری بهزیستی اسلام آبادغرب هدف از سفر به این شهرستان را بررسی مشکلات موجود و رسیدگی به آنها در اسرع وقت عنوان کرد.

وی بیان داشت: استفاده از نظرات کارشناسان در حل مشکلات می تواند موجب انتقال سریع آنها به مدیریت شود و هدف ما نیز دریافت مشکلات است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار