انتصاب یک سخنگو برای پرونده ارتباط روسیه و ترامپ

مسئول ویژه رسیدگی به پرونده ارتباط روسیه با "دونالد ترامپ"، یک سخنگو برای خود اختیار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو؛ "رابرت مولر"، رئیس سابق اف‌بی‌آی و مسئول ویژه رسیدگی به پرونده ارتباط روسیه و دونالد ترامپ، یک سخنگو برای آغاز کار خود انتخاب کرد.

"پیتر کار"، سخنگوی کهنه‌کار وزارت دادگستری آمریکا، مسئولیت سخنگویی در پرونده ارتباط کمپین انتخاباتی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، با چند مقام روسی را بر عهده گرفته است.

"کار" از سال 2013 سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا بود و در بخش جنایی فعالیت می‌کرد. پس از پایان دوران ریاست جمهوری "باراک اوباما" و استقرار تیم ترامپ، وی کمتر در محافل عمومی دیده شد و ظاهرا از سوی کابینه رئیس جمهور جدید، کنار گذاشته شده بود. "کار" سابقه‌ای طولانی در امور سیاسی و هماهنگی‌های مطبوعاتی در کارنامه دارد.

به دنبال اخراج "جیمز کومی"، رئیس سابق اف‌بی‌آی، انتقادات زیادی علیه دولت مطرح شد زیرا کومی در حال بررسی پرونده ارتباط روسیه با تیم انتخاباتی ترامپ بود.

با توجه به درخواست‌های متعدد از سوی منتقدان، سرانجام وزارت دادگستری آمریکا "رابرت مولر" را به عنوان مسئول ویژه رسیدگی به این پرونده منصوب کرد. مولر پس از انتصاب یک سخنگو، کار خود را در ارتباط با پرونده مداخله روسیه آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار