یاسوج؛

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت کارگران فولاد بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت کارگران کارخانه فولاد بویراحمد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ متن پیام تسلیت سید موسی خادمی خطاب به خانواده های داغدار این عزیزان به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه ی دلخراش انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد در روزهای گذشته و سوختگی تعدادی از هم استانی های عزیز و پس از آن درگذشت دو تن از حادثه دیدگان بر اثر سوختگی شدید در بیمارستان سوانح و سوختگی حضرت امیرالمومنین (ع) شیراز ، موجب تأثر و تأسف گردید.

 اینجانب به نوبه ی خود مراتب تسلیت، تعزیت و همدردی ام را با خانواده های سوگوار و مصیبت دیده این حادثه دلخراش و جانکاه اعلام کرده واز درگاه خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای بازماندگان و همکاران داغ دیده آنان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

یقینا آنچه می تواند التیام و تسکینی بر زخم دل خانواده های بازماندگان و کاهش آلام و مصیبت های آنان باشد، رسیدگی فوری و دقیق و بررسی علت حادثه و اعلام نتیجه آن خواهد بود.

البته از همان ساعات اولیه حادثه علاوه بر تشکیل جلسات بررسی موضوع با حضور دستگاه های مرتبط، دستور رسیدگی و تحقیق و تفحص دقیق حادثه در جهت روشن شدن علت یا عوامل حادثه و تعیین وضعیت کارگران و حمایت از  بازماندگان و خانواده های آنان صادر شده است.

اینجانب مجددا از دستگاه های مسئول و مرتبط با موضوع می خواهم به صورت جدّی و در اسرع وقت به بررسی این حادثه ناگوار پرداخته تا از این طریق بخشی از معضلات خانواده های آن عزیزان مرتفع و حل شود و این همراهی و همدلی زمینه آرامش و تحمل این مصیبت بزرگ را فراهم آورد.

از درگاه خداوند مهربان رحمت و غفران واسعه برای جان باختگان این حادثه و صبر وشکیبایی همراه با اجر و پاداش به بازماندگان سوگوار و شفا و سلامت عاجل برای آسیب دیدگان خواهانم. 


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس ایمنی
۱۷:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
خدا رحمتشون کنه