عادل یراقی معتقد است؛ ساختن فیلم برزخی عجیب و اکران از آن بدتر است.

عادل یراقی کاگردان سینما با اشاره به جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال بازنویسی نهایی فیلمنامه‌ای با موضوع زندگی جوانان امروز و سرگشتگی آدم‌ها هستم که از رگه‌های طنز نیز برخوردار است.

وی افزود: البته مدتی قبل این فیلم‌نامه را نوشته بودم اما به خاطر مشکلات پیش آمده برای اکران فیلم سینمایی «امتحان نهایی» آن را کنار گذاشتم، ولی پس از رفع مشکلات و اکران شدن آن، تصمیم به ساخت گرفتم.

وی درباره حضور جدیدترین فیلمش در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: من به جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم چرا که مهم‌تر از آن آماده شدن فیلم‌نامه، رسیدن به کیفیت لازم و اشتیاق و انرژی برای ساختن است و به خصوص اگر انرژی نباشد کاری پیش نخواهد رفت.

این کارگردان اضافه کرد: ساختن فیلم، برزخی عجیب و از آن بدتر اکران است به این جهت در معادله ساخت فیلم، اکران را لحاظ نخواهم کرد، به خصوص فیلم‌های ما که خاص است و انرژی، روحیه و شخصیت داشتن خاصی را می‌طلبد.

یراقی در خصوص لوکیشن‌های این فیلم خاطرنشان کرد: کل لوکیشن‌های این اثر در تهران می‌گذرد و نویسندگی و کارگردانی آن را خودم بر عهده دارم.

گفتنی است؛ آخرین فیلم بلند سینمایی عادل یراقی «امتحان نهایی» نام دارد که شهاب حسینی و لیلا زارع از جمله بازیگران آن هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار