شیراز؛

اعلام ویژه برنامه‌های آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین لارستان

مدیر آستان میرعلی بن الحسین (ع) از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در طول ماه مبارک رمضان در این مکان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدیعقوب مصطفوی مدیر آستان میرعلی بن الحسین (ع) گفت: در حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) سه دهه سخنرانی با حضور حجت‌الاسلام علوی از ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

مصطفوی افزود: محور اصلی این سخنرانی‌ها تفسیر قرآن و فضائل تلاوت قرآن، وظایف روزه‌داران، سبک زندگی قرآنی، تعمیق معارف دینی و تذهیب نفس است.
 
وی ادامه داد: مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان در دو نوبت پس از نماز ظهر و عصر و همچنین پیش از آغاز سخنرانی در شامگاه روزهای ماه مبارک رمضان انجام می شود.
 
وی ادامه داد: دومین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی(ع) و همچنین امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان است که به همین مناسبت در روز پنجشنبه 18 خردادماه جاری ویژه‌برنامه جشنی از ساعت 21 و 30 دقیقه در صحن نورانی این امامزاده جلیل‌القدر با حضور علما، زائرین و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
 
مصطفوی با بیان اینکه همزمان با شب میلاد امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) نتایج برگزیدگان مسابقه «عکس حرم» اعلام خواهد شد، اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره عکس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با عنوان «عکس حرم» انجام شده و عکاسان می‌توانند آثار خود را با موضوع این امامزاده واجب‌التعظیم در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی تا تاریخ 14 خردادماه به رایانامه emamzadeh.larestan@chmail.ir یا نرم افزارهای وات ساپ یا تلگرام به شماره 09177828329 ارسال کنند.
 
مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان تصریح کرد: مراسم احیاء شب‌های قدر نیز در سه شب 19، 21 و 23 ماه رمضان از ساعت 23 تا 3 بامداد با حضور مداحان برجسته لارستان در حرم مطهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار