نرم افزار همشاگردی سلام در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسوول بازرگانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان گفت: در تولید این محصول سعی شده در قالب کتاب و نرم افزار ویژه آموزش کودکان 2 تا 12 سال با بیان اهمیت، عوامل و اختلالات یادگیری و انواع مهارت‌های لازم برای زندگی، گامی ارزنده در جهت رسیدن به جامعه‌ای آگاه برداشته شود.

حسن عابدی تولید این نرم افزار را نتیجه سه سال تلاش پژوهشگران این مرکز برشمرد و افزود : این نرم افزار ویژه اولیا، معلمان و مربیان برای آشنایی با مفهوم یادگیری، شیوه‌های صحیح آموزش و پرورش و انواع مهارت‌های لازم برای سنین پیش دبستان و دبستان است.

وی گفت: پرسمان شامل متن پرسش‌و پاسخ‌های والدین و کارشناسان در این زمینه ، داستان‌های گویا با موضوع آموزش رسمی و غیررسمی به کودکان ، متن کامل 40 کتاب برگزیده با محوریت آموزش به کودکان با امکان جست‌وجو و یادداشت‌برداری و 50 طرح گرافیکی زیبا با موضوع آموزش کودک از بخش های این نرم افزار است.

مسوول بازرگانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان افزود: همچنین در این نرم افزار حدود 460 دقیقه سخنرانی و میزگرد دینی و علمی به صورت تصویری با حضور کارشناسان برجسته از حوزه و دانشگاه و همچنین 140 دقیقه صوت از بیانات کارشناسان تدوین شده است.

حسن عابدی افزود: علاقه مندان برای تهیه نرم افزار همشاگردی سلام می توانند به پایگاه اینترنتی http://iri.miu.ac.ir مراجعه کنند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار