ایلام؛

رونمایی از نرم افزار جامع اربعین از مهران

به دنبال مجموعه طرح های رفاهی و زیرساختی برای استقبال از خیل گسترده زائرانی که برای شرکت در آیین اربعین حسینی ( ع) از طریق استان ایلام و مرز مهران عازم عراق هستند نرم افزار جامع اربعین ازمهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ استاندار ایلام با قدردانی از تولید این نرم افزار ،اعلام کرد: با هماهنگی ها واقدام های مناسب انجام گرفته، هم اکنون استان ایلام مهیای استقبال و پذیرش سه میلیون زائر است.

محمدرضا مروارید اضافه کرد: در این نرم افزار اطلاعات مربوط به راه ها، جاده ها و نقشه های استان ایلام قرار دارد که می تواند کمک بسیار خوبی به زائران اربعین برای تردد و حرکت به سمت مرز مهران باشد.

وی افزود: نرم افزار جامع اربعین از مهران حاوی تمام اطلاعات مربوط به دانستنی هایی درباره استان ایلام ، ویژه زائران شرکت کننده در آیین اربعین حسینی که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب می کنند، است.

نرم افزار جامع با عنوان اربعین از مهران توسط جعفریان یکی از جوانان ایلامی با پشتیبانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی ایلام طراحی و آماده بهره برداری شده است.

این نرم افزار قابلیت های بالایی دارد و زائران می توانند اطلاعات بسیاری درباره مسیرهای منتهی به مرز مهران، زائرسرا ها و سرویس های بهداشتی در مناطق مختلف استان ایلام به دست آورند.

برای استفاده از اطلاعات این نرم افزار نیازی به اتصال به شبکه اینترنت نیست ولی اگر فردی به اینترنت متصل باشد می تواند بصورت آنلاین از تمامی اخبار مربوط به اربعین حسینی مطلع شود.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.