ایلام؛

آماده سازی پارکینگ 60 هکتاری مهران برای ایام اربعین حسینی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از آماده سازی پارکینگ 60 هکتاری مهران و اجرای طرح پروژه روشنایی و قطعه بندی این پارکینگ بزرگ برای استقرار و پارک خودروهای زوار شرکت کننده در آیین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ سرهنگ نورالله خادم اعلام کرد: طرح تکمیل پروژه پارکینگ بزرگ مهران و تجهیز آن به سیستم روشنایی، آبرسانی و همچنین قطعه بندی در دستور کار قرار گرفته و اجرای این کارها با سرعت ادامه دارد.

خادم اضافه کرد: پارکینگ بزرگ شهر مهران واقع در ابتدای کمربندی مسیر دهلران به مهران است و در ایام اربعین مورد استفاده زوار برای پارک خودروهایشان قبل از ورود به شهر مهران قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مهران با همکاری شهرداری منطقه 5 تهران مسئولیت تجهیز پارکینگ را بر عهده دارد، افزود: تمام تلاش پلیس برای تسهیل در تردد زائران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در استان ایلام بخصوص شهر مرزی مهران است.

سرهنگ خادم با اشاره به قطعه بندی پارکینگ بزرگ مهران اظهار کرد: پارکینگ 60 هکتاری به پنج قطعه بزرگ تقسیم شده و بوسیله تجهیزات مورد نیاز قطعه بندی آن برای پارک خودروها در حال انجام است.
 
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
اقای خادم به سردارکرمی بگوییدمرزمهران امن ترین ونزدیکترین مرزبه عتبات هست که مردم خودشان میدانندنیازی نیست که به مردم بگویندازکدام مرزترددکنند