ایلام؛

سرمایه گذاران در انتظار تصویب منطقه آزاد مهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: متقاضیان بسیاری برای سرمایه گذاری در حوزه های زیرساختی استان وجود دارد که منتظر تصویب منطقه آزاد مهران در مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حشمت الله عسگری اعلام کرد: با تصویب و ایجاد منطقه آزاد مهران کارکرد بسیاری از طرح ها از عمرانی به اقتصادی تغییر یافته و توجیه پیدا می کنند بنابراین با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی بار زیادی از دوش دولت برداشته خواهد شد.

عسگری اضافه کرد:راه اندازی منطقه آزاد مهران نقطه عطفی در تاریخ استان ایلام است و سهم استان در اقتصاد ملی و تولید ناخالص داخلی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

وی افزود: منطقه آزاد یک برنامه نیست بلکه یک زیربنای بنیادی و زیرساخت اقتصادی است که تمامی ظرفیت های توسعه استان ایلام را فعال می کند و با یک ضریب تکاثر رشد و پیشرفت استان را به همراه خواهد داشت.

عسگری اظهار کرد: با ایجاد منطقه آزاد و تبدیل شدن مهران به کانون جمعیتی در کنار بحث زوار اربعین، توجیه اقتصادی طرح های عمرانی در کنار تجارت بیش از پیش افزایش می یابد و زمینه اجرای طرح های بزرگ زیرساختی را فراهم می کند.
 
 
 انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.