ساری،

کشف 79دستگاه کولرگازی قاچاق در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف 79 دستگاه کولر گازی قاچاق دراین شهرستانبه ارزش 2 میلیارد و 376 میلیون ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد ولی مرادی گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر توزیع انواع کولرهای گازی قاچاق در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق شدند یکی از این متهمان را در حین حمل کولر گازی قاچاق با یک دستگاه خودروی نیسان شناسایی کنند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو و محل دپوی کالاهای قاچاق توسط این متهم در مجموع 51 دستگاه کولر گازی قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ماموران در دو عملیات جداگانه دیگر طی دو روز گذشته موفق به توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل 28 دستگاه کولر گاز قاچاق در محورهای ورودی به این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 2 میلیاردو 376 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی و اداره تعزیرات حکومتی معرفی و کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به این که، خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلاف در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است، از شهروندان خواست برای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار