استاندار آذربایجان غربی شهادت مرزبانان در ارومیه را تسلیت گفت

استاندار آذربایجان غربی در پی شهادت شهید سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی و شهید استوار دوم جواد فرحی پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛استاندار آذربایجان غربی در پی شهادت شهید سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی و شهید استوار دوم جواد فرحی پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و از جان‌ گذشتگی‌های عزيزاني است كه جان شيرين خود را در طبق  اخلاص نهاده و براي ايجاد امنيت پايدار در كشور سر از پا نمی شناسند تا مردم بزرگوار ايران در همه جوانب از اين نعمت بزرگ برخوردار شوند.

اينجانب شهادت شهیدان "سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی " و " شهید استواردوم جواد فرحی " مرزبانان شجاع و مدافع امنيت جامعه که در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل گشتند را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب ، ملت ايران و هم استانيهای عزيز و خانواده مکرمشان تبريک و تسليت عرض نموده و علو درجات اين شهيدان والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سعادت- استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Azarbyjan
۰۱:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر تروریست . بی شر..... های بز کوهی. گروهک کثیف تروریستی پژاک . بی شر.... های خائن. شما رو از سرزمین مادریمون آذربایجان و شهرهاش مثل ارومیه و میاندوآب و نقده و و و بیرون خواهیم راند و بر سر جنازه های شما رقص و پایکوبی خواهیم کرد. ولی دیگر نخواهیم گذاشت. مرگ بر تروریست. کثافتای آشغال. فرزند آذربایجانم تورکم.