مستند «سیاهکل» به کارگردانی رضا ابوفاضلی امروز عصر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ مستند «سیاهکل» به کارگردانی رضا ابوفاضلی امروز عصر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
یادداشت رضا ابوفاضلی کارگردان مستند تلویزیونی «سیاهکل» که امروز دوشنبه ساعت 15 : 17 از شبکه یک پخش می شود به شرح ذیل است:
 
اولین برخورد من با او در منزل پدرش بود. در حیاط خانه ایستاده بودم که مردی آرام و بی ریا به سویم آمد. وقتی قصد دیدارمان را گفتم نگران ضایع شدن کارهایش بود و پس از گفتگوی فراوان حاضر شد، مقابل دوربین بیاید.
 
وقتی از فعالیت‌هایش صحبت می‌کرد، آنقدر با متانت و بی‌تکلف می‌گفت که در باورم نمی‌گنجید یک نفر بتواند این قدر خارج از شرح وظایف دینی‌اش در خدمت مردم باشد.
 
وقتی پای کار به میان می آمد، جوری کار می‌کرد که یادم می رفت او یک طلبه است و هیچ مرزی بین خدمت به مردم و خدمت به خانواده و تبلیغ دینی اش قایل نبود.
 
رضا ابوفاضلی این مستند را در یکی از روستاهای سیاهکل و از زندگی حسین رنجبر، طلبه ای که در این روستا زندگی می کند، ساخته است.
 
گفتنی است؛ این مستند از مجموعه «در امتداد فلق» است که روزهای زوج حدود ساعت 15 : 17 و تکرار آن  حدود ساعت 30 : 1 بامداد پخش می شود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار