کرمانشاه؛

پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی مقتدرانه حریف پاکستانی راشکست داد

نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: ندا شهسواری، پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی و تنها نماینده المپیکی ایران در نخستین مسابقه انفرادی خود با نتیجه چهار بر صفر پاکستان را در مسابقات قهرمانی 2017 جهان شکست داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طاهره جعفری‌نیا اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی انفرادی و دوبل جهان از روز گذشته با حضور بیش از 600 ورزشکار از 108 کشور جهان در دوسلدورف آلمان برگزار شده است.

نایب رئیس هیأت تنیس روی میز کرمانشاه به حضور ندا شهسواری پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی و تنها نماینده المپیکی ایران در این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: شهسواری در نخستین مسابقه انفرادی خود با نتیجه چهار بر صفر پاکستان را در مسابقات قهرمانی 2017 جهان شکست داد.

وی با اشاره به درخشش دیگر ورزشکاران کشور در آغاز کار رقابت‌های جهانی تنیس روی میز، گفت: امین احمدیان در رقابت‌های مردان موفق شد چهار بر صفر مقابل جارگال از مغولستان به برتری دست یابد و همچنین مهشید اشتری و صبا صفری در نخستین گام در مقابل حریفان خود پیروز شدند.

جعفری‌نیا با بیان اینکه امروز ندا شهسواری در مقابل چونگ ونگ از ماکائو قرار می‌گیرد، افزود: رقابت‌های قهرمانی انفرادی و دوبل جهان در دوسلدورف آلمان تا 15 خرداد‌ماه ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.