قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس مشکل حقوقی ندارد

قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آدیداس بدون هیچگونه مشکل حقوقی به زودی امضا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که زمزمه هایی در مورد اختلاف مسئولان حقوقی فدارسیون فوتبال با نمایندگان شرکت آدیداس بر سر جزئیات قرارداد بین این فدراسیون و شرکت مذکور به گوش می رسد و حتی شنیده می شود این اختلاف ها به ضرر فوتبال ملی است اما صفی الله فغان پور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره مذاکره با شرکت آدیداس ارائه کرد.
 
وی در این باره اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس نظرات خود را ارائه می دهند. طبیعی است که این دیدگاه ها تفاوت داشته باشد اما چنین بحثی سبب نمی شود قرارداد به امضا نرسد. مذاکرات ما با مسئولان آدیداس ادامه دارد اما تاکنون این مذاکرات به عقد قرارداد نرسیده است.
 
فغان پور ادامه داد: قطعا هر 2 طرف خواستار عقد قرارداد هستند. خواهش می کنم برخی با مطرح کردن مسائل مختلف، برای مردم نسبت به مذاکرات فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس ابهام به وجود نیاورند چراکه مشکل خاصی وجود ندارد.
 
مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال در مذاکره با آدیداس نیاز به آرامش دارد. از لحاظ حقوقی هیچ مشکلی در قرارداد وجود ندارد و با ارزیابی دیدگاه های مدنظر طرفین، به زودی این قرارداد نهایی می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار