کرمانشاه؛

تشکیل تیم های مجربی آموزشی کارکنان انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد :تیم های مجربی به منظور آموزش کارکنان در راستای اهداف قرارگاه جهادی آموزش در انتظامی شهرستان کرمانشاه تشکیل شده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "رضا شیرزادی" افزود: بر اساس دستورات سلسه مراتب فرماندهی قرارگاه جهادی آموزش در انتظامی شهرستان کرمانشاه تشکیل شده است و فعالیت خود را به شکل مطلوبی دنبال می کند.

وی افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر دستور العمل های قرارگاه جهادی آموزش در سطح شهرستان کرمانشاه تیم های مجربی به منظور آموزش کارکنان انتظامی شهرستان تشکیل شده اند و روزانه به صورت فشرده کلاس های خود را برگزار می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: این تیم های آموزشی ضمن بازدید و بازرسی از کلانتری ها و پاسگاه های سطح حوزه استحفاظی کارکنان انتظامی را با مباحث جدید آموزشی آشنا می کنند.

سرهنگ شیرزادی توضیح داد: اصول و فنون تیر اندازی، قانون به کارگیری سلاح، مباحث حقوقی، رعایت حقوق شهروندی و بدرقه متهم از جمله مهمترین مباحثی هستند که توسط قرارگاه جهادی آموزش به کارکنان ارائه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهمیت آموزش در ناجا و دانش محور بودن سازمان، گفت: پلیس با توجه به خدماتی که به مردم  می دهد، پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود، از این رو مدیریت دانش و آموزش مستمر بصورت ویژه مورد تاکید است.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: تنوع موضوعات و  فعالیت های پلیسی و  پیچیدگی جرم در جامعه امروزی، ضرورت آموزش مهارت‌های تخصصی در بین کارکنان را امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری کرده است.

وی تاکید کرد: پلیس با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و آموزش‌های هدفمند در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش، بر آن است که کارکنان را در ماموریت ها با افزایش مهارت و آگاهی، واکسینه کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: آموزش مناسب و مستمر موجب بهره‌وری سازمانی، کاهش هزینه‌ها و افزایش عملکرد سازمانی می‌شود و هدف ما باید ارتقاء توان رزمی و عملیاتی، دانش، مهارت و استانداردسازی رفتار کارکنان و رشد و تعالی فردی آن‌ها در ماموریت ها باشد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.