دستگیری قاتل فراری در شهرستان آمل

قاتل فراری در شهرستان آمل دستگیر شد.

 

سرهنگ گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری قاتل مرد42 ساله ای که براثر ضربات چاقو در این شهرستان به قتل رسیده بود خبر داد .

 

وی گفت: در پی تماس های مرمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وجود جسد مردی حدودا 42 ساله در داخل یک دستگاه خودروی پراید در منطقه"پنجاب" موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود:پس از شناسایی هویت مقتول به نام سعید-پ 42 ساله که از ناحیه قفسه سینه و پهلوها با ضربات چاقو به قتل رسیده بود کار آگاهان اقدامات پلیسی را برای شناسایی قاتل و یا قاتلان آغاز کردند .

سرهنگ گنجیان افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و انجام تحقیقات علمی و پلیسی دو نفر به نام های محمد-پ و ح – ق را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند .

وی گفت: یکی از این متهمان به نام محمد که از دوستان مقتول بوده است در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به قتل اعتراف کرد.

فرمانده اتظامی شهرستان آمل افزود : متهم که پس از ارتکاب به قتل ، جسد مقتول را باهمدستی ح-ق با خودروی وی در حوالی منطقه پنجاب رها کرده بود ، انگیزه خود را از ارتکاب به این جنایت اختلافات شخصی خود با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ گنجیان گفت : متهم و همدست وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار