ساری؛

کشف 220 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق در تنکابن

220 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق از 4 واحد صنفی در شهرستان تنکابن کشف شد.

سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف 220 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق از 4 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه اتنواع کالاهای خارجی قاچاق در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال طرح مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی تنکابن افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی 4 واحد صنفی عرضه لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ رامین شمس گفت : ماموران با همراه نماینده اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان تنکابن، در بازدید از این واحدهای صنفی در مجموع 3 هزارو 711 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند .

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 220 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی تنکابن با بیان اینکه خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلاف در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از عرضه و ورود کالای قاچاق با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار