سمنان;

مشارکت 38 میلیارد ریالی مردم استان در پرداخت صدقه

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت : مردم نیکوکار استان ۳۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه هر شهروند در این استان به طور میانگین روزانه ۱۵ تومان و ماهیانه ۴۶۷ تومان صدقه در سال ۹۵ پرداخت کرده است، از مشارکت بیش از 38 میلیارد ریالی سمنانی ها در پرداخت صدقه خبر داد و گفت : مردم نیکوکار استان از طریق صندوق های صدقات، ۳۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه مشارکت خیران، زمینه خدمت اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم می کند، گفت: همچنین مردم این استان با روش های نوین ۳۲ میلیون ریال، مراکز نیکوکاری ۱۱۶ میلیون ریال و کمک های موردی ۴۲۷ میلیون ریال در سال ۹۵ به محرومان کمک کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۸۸ هزار و ۴۷۵ نفر از مردم استان، از مشترکان صدقات کمیته امداد هستند، افزود: هر شهروند استان به طور میانگین روزانه ۱۵ تومان و ماهیانه ۴۶۷ تومان در سال ۹۵ صدقه پرداخت کرده است.

رضوی گفت: خیران و نیکوکاران می توانند صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه رشد کمک‌های مردمی به نیازمندان از طریق این نهاد، نشانه اعتماد آنان به کمیته امداد است، افزود: تمامی مبالغ جمع‌آوری‌شده برای رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله تامین مسکن، جهیزیه، درمان، ابن السبیل، تحصیل و اعطای وام در همان شهر، هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان تصریح کرد: ایمن سازی صندوق های صدقات و ساماندهی آنها از اولویت های کاری کمیته امداد است که پرداخت صدقه به صورت پیامکی و الکترونیکی و ترویج و تبلیغ این پرداخت ها بهترین راهکار به منظور ایجاد امنیت و سهولت بیشتر در دریافت کمک های مردمی است.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.