ساری،

اجرای طرح مفتاح ‌الجنه در رامسر

طرح مفتاح ‌الجنه در رامسر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد رامسر با بیان برنامه های این نهاد در ماه رمضان گفت: کمیته امداد در کنار خدمات حمایتی به نیازمندان جهت توانمندی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت را در برنامه‌ های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان و خیران در قالب طرح مفتاح الجنه با 60خانواده تحت حمایت در رامسر دیدار می شود، افزود: دیدار با مددجویان به همراه مسئولان وخیران ،ایجاد زمینه مصاحبت آنان با خانواده های نیازمند از اهداف اجرای این طرح است که در این دیدار ها مسئولان وخیران از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته وبه رسیدگی و رفع آن می پردازند.

مدیر کمیته امداد رامسر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 1200 سبد غذایی میان مددجویان توزیع می شود، گفت: سبد غذایی شامل برنج ، مرغ، روغن، رب، ماکارونی، خرما، مایع ظرف شویی است که تا پایان این ماه به مددجویان داده می شود.

سرایی با بیان اینکه هزار و 293 خانواردر رامسر کمک معیشت بگیر این نهاد هستند، افزود: مردم نیکوکار این شهرستان می توانند کمک های خود را از طریق #0111*8877* جهت خدمت رسانی بهتر به مددجویان واریز کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار