درخشش تیم ما تا فینال لیگ قهرمانان تداوم دارد

زادمهر: آرامش برانکو و بازیکنان عامل موفقیت پرسپولیس است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آرامش حاکم در کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس سبب موفقیت این تیم شده چراکه در سایه این امر می توان خوب فکر کرد و تصمیم گرفت.

محمد زادمهر در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره راهیابی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از برتری مقابل لخویا قطر بیان کرد: برتری مقابل لخویا را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. آنچه که منجر به موفقیت یک تیم می شود، آرامش است. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نخستین مرحله سعی کردند آرامش را به تیم تزریق کنند چراکه در سایه این امر، می توان خوب فکر کرد و تصمیم گرفت. چنین نتایجی را پیش بینی می کردیم و شک ندارم موفقیت های پرسپولیس در مراحل بعدی لیگ قهرمانان تا رسیدن به فینال تداوم دارد.

وی افزود: باید از هواداران به دلیل صبر و حمایت آن ها تشکر کنم چراکه با اعتماد به مدیریت باشگاه شرایط خوبی را فراهم آوردند. البته مدیریت هم با انتخاب برانکو و اعتماد به این مربی، در نتایج موفق پرسپولیس تاثیرگذار بوده است. در واقع آرامش و صبوری از مدیریت به کادرفنی و از مربیان به بازیکنان منتقل می شود. از طرفی برانکو و دستیارانش با بازیکنان صادق هستند و همین امر عامل بعدی نتیجه گیری پرسپولیس است. برخی در ابتدای فصل نسبت به جذب بازیکنان جوان از هیئت مدیره و کادرفنی پرسپولیس انتقاد می کردند اما امروز بازیکنی مانند صادق محرمی، در چهار هفته متوالی جزء نفرات تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار می گیرد. در مورد محسن ربیع خواه هم چنین مسئله ای وجود دارد. این مسائل نشان می دهد برانکو و مدیریت پرسپولیس بدون دلیل کاری انجام نداده اند. 

زادمهر در ادامه تصریح کرد: تمام این موفقیت ها در سایه آرامش، تمرینات مستمر و همچنین پشتیبانی هواداران ایجاد شده است. خوشحالم پرسپولیس با تیمی 100 درصد ایرانی به موفقیت رسیده است. کیفیت بازیکنان اصلی این تیم در بین نفرات ذخیره هم وجود دارد اما آن ها کمتر فرصت کرده اند تا توانایی های خود را نشان دهند. زمانی که بازیکنی مانند محسن مسلمان از یک نیمکت نشین محض به معمار تیم قهرمان لیگ برتر تبدیل می شود، این امر تنها یک دلیل دارد و آن هم اینست که سرمربی ما بازیکنان را در زمان رسیدن به اوج بلوغ بازی می دهد. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به لزوم تغییرات در این تیم بیان کرد: طبق درخواست برانکو، پرسپولیس باید در برخی پست ها ترمیم شود اما باورکنید تمام بازیکنان ما برای موفقیت تیمشان، تمام تلاش خود را به کار می گیرند و حتی یک لحظه هم از تلاش دست نمی کشند.

وی درمورد حذف استقلال تهران و استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: با وجود حذف استقلال خوزستان مقابل الهلال از نمایش این تیم لذت بردم. این تیم باغیرت مانند تیم های حاشیه خیلج فارس از لحاظ مالی حمایت نشد در غیر اینصورت می توانست به شگفتی سازی هایش ادامه دهد. استقلال خوزستان بازیکنان و کادرفنی با پتانسیلی دارد و باید به مردم خوزستان به دلیل دراختیار داشتن ستارگانی مانند محمد طیبی و حسن بیت سعید تبریک بگویم و بر شرف شاگردان پورموسوی درود بفرستم. این بازیکنان به راحتی می توانند در تیم ملی هم بازی کنند. 

زادمهر با اشاره به جوانی تیم استقلال تهران گفت: در مورد استقلال تهران هم باید بگویم، تنها یک حادثه سبب شد مقابل العین با نتیجه 6 بر یک شکست بخورد و شک نکنید اگر استقلال 10 بار دیگر با حریف اماراتی بازی کند، چنین نتیجه ای ثبت نمی شود. استقلال تیم ریشه داری است و مطمئن باشید همان گونه که پس از کسب نتایج ضعیف در شش هفته ابتدایی لیگ برتر، در پایان این رقابت ها سهمیه آسیا را به دست آورد، از شکست مقابل العین هم برای رسیدن به موفقیت درس می گیرد. کمتر کسی سال گذشته بازیکنان جوانی چون فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و میلاد زکی پور را می شناخت اما آن ها اکنون در ترکیب استقلال به یک ستون تبدیل شده اند. البته نباید از ذوب آهن هم بی تفاوت عبور کرد. اگر این تیم دچار افت نمی شد می توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. امیدوارم یک سهمیه ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در سال های آتی افزایش یابد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی کلی خود از عمکلرد این تیم تا پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی به بازی پخته تر عمل کرد. با توجه به اینکه این تیم در 2 بازی، چند بازیکن اصلی خود را هم در ترکیب نداشت اما سیستم درست برانکو اجازه نداد از این لحاظ آسیبی به روند پرسپولیس برسد. اعتماد به نفس، خواستن، پشتیبانی، دوندگی، سرعت از دلایل اصلی برتری پرسپولیس مقابل لخویا بود. حتی قدرت بدنی بازیکنان ما هم بر تیم لخویا می چربید. 

وی افزود: تیم های عربی از بزرگ ترین سرمایه فوتبال، یعنی حمایت هواداران بی بهره هستند. البته پرسپولیس هم در دیدار رفت با لخویا به دلیل کم تجربگی چند هوادار از این نعمت محروم شد که خواهش می کنم هواداران ما حرفه ای تر برخورد کنند و از ابزار و وسایلی که منجر به محرومیت می شود، استفاده نکنند. می توانستیم با حمایت هواداران درآمد خوبی از محل بلیط فروشی دیدار رفت با لخویا داشته باشیم اما این شانس از بین رفت.

زادمهر درمورد شانس قهرمانی پرسپولیس در رقابت های فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا اطهار داشت: تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا ایراد دارد. بازیکنان ما در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارند و می توانستند هفته آینده در مرحله بعدی لیگ قهرمانان به میدان روند اما وقفه بین مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی این رقابت ها به تیم های غرب آسیا مانند پرسپولیس لطمه می زند. فدراسیون فوتبال باید در مذاکره با AFC درخواست کند تا لیگ قهرمانان، مانند اروپا برگزار شود. با این وجود امیدوارم در نقل و انتقالات فعالیت بیشتری داشته باشیم تا با قدرت در ادامه لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. 

وی درمورد انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به عملکرد مهدی طارمی گفت: توقع دارم انتقادات منصفانه و بدون تعصب باشد. پیشکسوتان اصل را بر حمایت از پرسپولیس قراردهند و اگر انتقادی دارند، آن را به گونه ای مطرح کنند که بازیکن نابود نشود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره دعای خیر هوادارا پرسپولیس برای موفقیت این تیم بیان کرد: مردم ایران برای موفقیت تیم های کشورمان در مسابقات بین المللی همدل و هم صدا می شوند و دیدید که در روز بازی رفت پرسپولیس و لخویا، پرچم تیم پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر خود نمایی می کرد. در حقیقت هواداران با نصب پرچم قصد داشتند ثابت کنند که قلب و روحشان در کنار برانکو و تیمش ات.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
دممون گرم
آخرین اخبار