درخشان:

پرسپولیس برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید تقویت شود/ جدایی طاهری برای سرخپوشان گران تمام می شود

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس برای اینکه در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد باید در خطوط سه گانه تقویت شود.

درخشان: پرسپولیس برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید تقویت شودحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم پرسپولیس برای ادامه حضور در بازی های لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: تیم پرسپولیس در بازی های لیگ قهرمانان آسیا با تیم های قدرتمندی رقابت کرد و نتایج قابل قبولی مقابل این تیم ها به دست آورد. باید این را نظر داشته باشیم که بازی های هر مرحله نسبت به مراحل قبلی سخت تر است و تیم ها با تمام قوا به مصاف حریفان خود می روند. بنابراین پرسپولیس اگر به دنبال صعود به مراحل بالاتر است باید نگاهش را تغییر دهد و مجهزتر شود.

وی افزود: تیم پرسپولیس این پتانسیل را دارد که به مراحل بالاتر نیز صعود کند و حتی به عنوان یکی از تیم های فینالیست به مرحله پایانی راه یابد. تیم پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که باید تا پیش از شروع مرحله یک چهارم آنها را برطرف کند.

** غیبت سید جلال برای تیم مشکل ساز است

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس مقابل لخویا که یک تیم پرمهره وقدرتمند است با ارائه یک بازی منطقی توانست نتیجه مسابقه را به نفع خود به پایان برساند و چنانچه اگر همین روند بازی را در مراحل بعدی ادامه دهد به طور قطع خواهد توانست نتایج بهتری مقابل حریفان بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس در خطوط ه گانه دچار مشکل است و تنها راه موفقیت در بازی های بعدی تقویت خطوط تیم است. پرسولیس بازیکنان ذخیره مناسبی در اختیار ندارد و در صورت غیبت یکی از بازیکنان اصلی، این تیم نیمکت قدرتمندی ندارد که فردی را جایگزین کند. همان گونه که غیبت سید جلال در بازی بعدی ممکن است برای این تیم دردسرساز شود و بازیکنی که از نظر فنی همانند وی تیم را اداره کند در اختیار ندارد.

درخشان گفت: با توجه با اینکه در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا احتمال دارد با یکی از تیم های شرق آسیا رقابت کنیم باید نقاط ضعف تیم برطرف شود چون تیم های شرق آسیا به مراتب قدرتمندتر از غرب آسیا هستند و از نظر فنی شرایط بهتری دارند و تکنیکی تر هستند.

**پرسپولیس باید در انتخاب بازیکن خارجی دقت بیشتری داشته باشد

وی افزود: تیم پرسپولیس باید در انتخاب بازیکنان خارجی دقت بیشتری کند و بازیکنانی را به خدمت بگیرد که کیفیت فنی بالایی دارند نه اینکه پس از جذب، این افراد نیمکت نشین شوند. یکی از مشکلاتی پرسپولیس این است که از موقعیت های به وجود آمده، استفاده نمی کند و این موضوع در بازی های بعدی تیم را دچار مشکل خواهد کرد و فرصتی برای جبران باقی نمی ماند.

**کناره گیری طاهری برای پرسپولیس گران تمام می شود

درخشان درباره استعفای طاهری از سرپرستی پرسپولیس گفت: از زمانی که طاهری به پرسولیس آمد حاشیه ها را از این تیم دور کرد و باشگاه را به ثبات نسبی رساند و در دوران مدیریت وی، تیم پرسپولیس هم در آسیا و هم در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت. بنابراین کناره گیری وی ممکن است برای پرسپولیس گران تمام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.