در پی وقوع تندباد و گردوغبار؛

25 نقطه از کلانشهر اهواز در خاموشی فرو رفت

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق 25 نقطه این کلانشهر به علت بریدگی و اتصال سیم های برق در طول شبکه خبر داد.

25 نقطه از کلانشهر اهواز در خاموشی فرو رفت به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی شکر خدایی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در تشریح این خبر بیان داشت: خاموشی برق بعضی از مناطق کلانشهراهواز ناشی از وزش باد شدید، از صبحگاه روز چهارشنبه می باشد که باعث اتصال و برخورد کابل های برق در طول شبکه شده است.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی اداره برق منطقه ای با مشاهده و گزارش خاموشی در سطح شهر اهواز فورا به محل اعزام شده و اقدام به رفع مشکل خاموشی می کنند.

گفتنی است؛ از ساعات اولیه صبح چهارشنبه برق بسیاری از روستاهای مسیر اهواز به شوش ،بخش مرکزی اهواز، مناطقی از کوت عبدالله و شهرستان باوی قطع شده است.

به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، میزان گرد و غبار در ساعت 14 امروز در اهواز به یک هزار و 56 میکروگرم بر مترمکعب، در آبادان به 757 میکروگرم بر مترمکعب، در شوشتر به 351 میکروگرم بر مترمکعب و در رامشیر به 480 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.