هواشناسی:

تداوم گرد و خاک و کاهش دید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شدید شمال غربی به همراه گرد و خاک و کاهش دید و همچنین تلاطم دریا می باشد.

تداوم گرد و خاک و کاهش دید
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شدید شمال غربی به همراه گرد و خاک و کاهش دید و همچنین تلاطم دریا می باشد. پیش بینی می شود فردا از شدت وزش باد در سواحل شمالی و مرکزی استان کاسته شود.

وی افزود: بر این اساس، آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و در برخی نقاط کاهش دید، صبح فردا در برخی نقاط همراه با غبار محلی را شاهد خواهیم بود.

مساعدی گفت: جهت باد نیز شمال غربی با سرعت 18 تا 46 کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از 60 کیلومتر در ساعت فردا در سواحل شمالی و مرکزی 12 تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین ارتفاع موج نیز 120 تا 240 سانتیمتر گاهی تا 270 سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی و مرکزی 90 تا 180 سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا زمان: مد اول دریا ساعت 03:51 دقیقه بامداد ،جزر اول ساعت 07:51، مد دوم ساعت 13:54 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 21:37 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.