بندرعباس؛

رمضان فرصتی برای کسب ثواب

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ثواب اندوزی در ماه رمضان وظیفه هر مسلمان است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، آیت اله نعیم آبادی  امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: در ماه رمضان مردم علاوه بر روزه داری باید از کمک به نیازمندان، صله رحم، تربیت فرزندان،قرآن خوانی و رفتن به مساجد غافل نشوند.
خطیب جمعه بندرعباس گفت: پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری در کشور مردم باید با وحدت و ایجاد پیوندهای اجتماعی از دخالت دشمنان در کشور جلوگیری کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) افزود: توجه امام خمینی به اجرای مبانی اسلامی در کشور در کنار توجه ایشان به مردم و محرومان علت اصلی پیروزی انقلاب در سال 57 بود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به سالگرد قیام خونین 15 خرداد گفت: مردم ایران در این روز با پرچمداری روحانیت با گذشتن از خون خود وقوع انقلاب را شتاب دادند.
آیت الله نعیم آبادی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) افزود: حضرت خدیجه با وفاداری به همسر و احترام به دیگران یک الگوی کامل برای بانوان جامعه است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خواستار بهبود سطح خدمات و گسترش مراکز درمانی در استان شد و گفت: استاندار و نمایندگان هرمزگان در مجلس باید با پیگیری های مداوم برای دریافت کمک مالی در این بخش تلاش کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار