امام جمعه بندرکیاشهر:

تربیت ولایتمداران ثمره وجود امام راحل است

امام جمعه بندرکیاشهر گفت: ثمره وجود با برکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب تربیت ولایتمدارن دینی است که قیام 15 خرداد را رقم زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی کریمی در خطبه های این هفته نماز جمعه، مهمترین وظیفه ما در قبال این انقلاب را انتقال آرمان های حضرت امام خمینی(ره) به نسل های آینده برشمرد و گفت: باید مراقب باشیم که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ارزش های والای انقلاب اسلامی و امام بزرگوار را تحریف نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پرشور اخیر اشاره کرد و افزود: مردم با حضور، حماسه ای شگرف را بوجود آوردند اما این پایان راه نیست و باید با کیفی سازی مسائل کلان کشور، سعی در رشد و توسعه ایران بکوشیم.

امام جمعه کیاشهر با بیان اینکه کاندیداهایی که نتوانستند حداقل تعداد لازم آرا را کسب کنند باید به منتخبان مردم در امر مدیریت شهری و روستایی یاری دهند، اظهار داشت: باید کارکرد منتخبان مردم به گونه ای باشد آنهایی که به منتخبان رای ندادند پشیمان شوند که چرا به وی رای نداده اند و آنهایی که به منتخبان رای دادند از نظر خود خرسند و راضی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه ماه رمضان را ماه امنیت و ماه سلامت نفس و روح عنوان و خاطرنشان کرد: رمضان ماهی است که ایمان های را قوی تر می کنند و موجب اسلامی گرایی می شود.

وی با اذعان به اینکه رزق و روزی و خیر و برکت در این ماه افزایش می یابد گفت: توفیقات تلاوت و انس با قرآن در این ماه زیاد می شود و مومن در ماه توفیق اقامه نماز اول وقت را بیش از پیش بدست می آورد.

امام جمعه بندرکیاشهر کشورهایی مانند ژاپن، بلژیک، سوییس و سوئد را از نظر آمار خودکشی در رده دوم و سوم جهان دانست و تصریح کرد: این کشور ها آرامشی ظاهری دارند در صورتی که آرامش واقعی با یاد خدا و تقوای الهی فراهم می شود نه اینکه قدرت برای انسان موجب آرامش شود.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.