کمبودی برنج و شکر مصرفی ماه رمضان در آذربایجان غربی وجود ندارد

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه کمبودی در تامین برنج و شکر مصرفی ماه رمضان در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛زین العابدین طایفه آقایاری افزود: ۸۱۷ تن شکر سفید و یک هزار و ۱۱۶ تن برنج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان توسط این شرکت تامین شده است.
وی اضافه کرد: در تامین مصارف ماه مبارک رمضان، مصرف خانواده‌ها و اصناف برای تهیه شیرینی‌ها و خوراکی‌های ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
آقایاری اظهار کرد: قیمت هر کیلو برنج مصرفی در این ماه به صورت عمده ۲۴۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۲۷۰۰ تومان و قیمت هر کیلو شکر نیز ۲۵۲۰ تومان در درب انبارهای شرکت امورغله و خدمات بازرگانی و برای مصرف کنندگان ۲۸۵۵ تومان تصویب شده است.
در ماه مبارک رمضان پخت شیرینی‌ها و خوراکی‌های مخصوص این ماه در خانواده‌ها افزایش می‌یابد و مصرف شکر و برنج نیز بالا می‌رود.
همه ساله برای کاهش مشکلات مربوط به بازار سیاه این کالاها، ستاد تنظیم بازار اقدام به تامین نیاز مردم و اصناف در ایام مختلف سال از جمله ماه مبارک رمضان می‌کند.
طرح ضیافت با هدف تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از ۳۱ اردیبهشت ماه تا اخر ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.
فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف فعال و فروشگاه‌های محلی در سطح استان در این ایام مبارک آماده ارائه خدمت‌رسانی به همشهریان در خصوص تامین مایحتاج ضروری مورد نیاز خود در این ماه پر برکت هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.