مجازات والدینی که فرزندانشان را به تماشای گردن‌زنی‌های داعش تشویق می‌کردند!

دادگاهی در اتریش دو زوج عضو داعش را بخاطر نشان دادن فیلم‌های گردن‌زنی این گروه تروریستی به فرزندانشان، به زندان محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از گاردین،  یک دادگاه در اتریش 2 مرد و 2 زن را به اتهام بردن هشت فرزند خود به سوریه و نشان دادن ویدئوهای هولناک گردن‌زنی و اعدام گروه تروریستی داعش به آنها، به 10 سال حبس محکوم کرد.

این چهار نفر در دسامبر 2014 به همراه 8 فرزند خود به سوریه سفر کردند. کوچکترین فرزند آنها در آن زمان دو ساله بود. این چهار نفر فرزندان خود را وادار می‌کردند که فیلم‌های گردن‌زنی و کشتار داعش را تماشا کنند. حتی یکی از فرزندان آنها -که 7 ساله بود- در لحظه اعدام فردی بدست یک عنصر داعش در صحنه حادثه حضور داشت.

یکی از متهمان به نام حسن 49 ساله در دادگاه انکار کرد که عضو گروه تروریستی داعش بوده است و گفت که برای کمک به مجروحان به سوریه سفر کرده است.

این خانواده در نهایت در آوریل سال 2016 از سوریه گریختند و به ترکیه سفر کردند. ترکیه هم آنها را به کشور اتریش تحویل داد. این چهار نفر بخاطر عضویت در گروه تروریستی داعش و اغفال کودکان خود، به 10 سال حبس محکوم شدند. سه نفر از آنها متولد اتریش و یکی از آنها اهل بوسنی است. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار