۱۷۳ کانون فرهنگی هنری مساجد برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در غرب گیلان فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: متولیان مساجد با برنامه‌ریزی سالانه می‌توانند سبب جذب جوانان و مردم به مساجد شوند.
 
حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم افزود: این کانون ها در شهرستان‌های صومعه‌سرا، ماسال، فومن و شفت فعالیت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه برنامه افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در چند منطقه برگزار می‌شود افزود: کانون‌های شهرستان‌های شرق گیلان به میزبانی لنگرود، شهرستان های جنوب گیلان به میزبانی رودبار و شهرستان‌های غرب گیلان به میزبانی شهرستان صومعه‌سرا است.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در مرحله اول مدیران کانون‌های فرهنگی هنری در راستای برنامه‌های اوقات فراعت توجیه می‌شوند و یک فرم تفاهم نامه را امضا می‌کنند، گفت: تعداد کلاس‌های پیش‌بینی شده را مسئولان کانون‌ها باید پر کنند تا از نیمه دوم خرداد ماه برنامه‌ها را به صورت رسمی آغاز کنیم.
 
حجت‌الاسلام پورابراهیم با اشاره به اینکه فعالیت‌های تابستانی در چهار رشته قرآن، احکام، فرهنگی و هنری برگزار می‌شود اعلام کرد: در کنار این برنامه‌ها، منتخبین کلاس‌های استان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه نمایشگاهی در مشهد مقدس پیش‌بینی شده که کانون‌های فرهنگی هنری برتر انتخاب و به این نمایشگاه اعزام می‌شوند افزود: بنای ما این است که امسال بحث آموزش و کارگاه آموزشی و کیفیت کلاس‌ها بالاتر رود.
 
حجت‌الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت با ماه رمضان مقارن و به همین دلیل برنامه‌های قرآنی و تفسیر تاکید شده است، افزود: یک نیم نگاهی به تفسیر نهج‌البلاغه داشته‌ایم و برنامه‌های جدید مانند اردویی به اوقات فراغت افزوده شده است.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت و تداخل آن با ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که از این ظرفیت و برنامه استفاده کنیم.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.