بازارچه جشن رمضان و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همراه با عرضه محصولات تولیدی مددجویان در کرمان راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از هفدهم تا بیست و ششم خردادجاری در یخدان مویدی کرمان راه اندازی می شود، گفت: ۸۰ غرفه از تولیدات مددجویان در زمینه صنایع دستی و مشاغل خرد و کوچک در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی نمونه هایی از تولیدات مددجویان در زمینه های مختلفی از جمله صنایع دستی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خرد و کوچک و عرضه مستقیم محصولات تولیدی مددجویان عنوان کرد و افزود: بازارچه جشن رمضان و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همراه با عرضه محصولات تولیدی مددجویان در کرمان راه اندازی می شود.
خواجه به ساعات بازدید از نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از هفدهم تا بیست و ششم خرداد جاری هر روز عصر از ساعت ۱۸ تا ۲۳ از نمایشگاه بازدید کنند. غرفه جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان نیز در قالب این نمایشگاه راه اندازی می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سهم کمیته امداد در ایجاد اشتغال در سال گذشته از محل اخذ تسهیلات بانکی، چهار هزار و ۵۳۵ شغل بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده بخشی از مشاغل را بدون پرداخت تسهیلات و با تشویق کارفرمایان و استفاده از ظرفیت بنگاه های مختلف در سطح استان ایجاد کرده ایم.
خواجه افزود: حدود دو هزار و ۳۰۰ شغل بیش از تعهد کمیته امداد استان ایجاد شده است این در حالی است که شغل های ایجاد شده توسط کمیته امداد استان طی پارسال ۶ هزار و ۸۰۲ شغل بوده است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار