اردبیل؛

بازشماری ۱۲ درصد از صندوق‌های اخذ رای شورای اسلامی در مشگین‌شهر

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ درصد از صندوق‌های اخذ رای شورای اسلامی مشگین‌شهر بازشماری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ولی ملکی افزود: با توجه به شبهات به وجود آمده در انتخابات اخیر 12 درصد از صندوق‌های اخذ رای شورای اسلامی مشگین‌شهر بازشماری می‌شود تا مشکلات و موانع موجود در این زمینه برطرف شود.

وی گفت: در این شهرستان 43 شعبه اخذ رای تعبیه شده بود که 4 صندوق بازشماری می‌شود و انتظار می‌رود که بازشماری این صندوق‌ها بتواند شبهات و اعتراضات را رفع کند و از این بابت مشکلی نداشته باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تغییراتی که با بازشماری چند صندوق در مشگین‌شهر انجام شده بود احتمال می‌رود به دلیل رقابت نزدیک کاندیداها با بازشماری صندوق‌های دیگر تغییراتی دیگر در میزان آرای شورای شهر مشگین‌شهر به وجود آید.

ملکی بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما این است که مردم و کاندیداهای معترض شورای اسلامی مطمئن شوند که حقی در این دوره از انتخابات از کسی ضایع نمی‌شود و ما با جدیت پیگیر این امر هستیم تا بعد از بازشماری 12 درصدی سلامت برگزاری انتخابات آشکار شود.

وی تصریح کرد: از کسانی که بدون اطلاع از موضوع فضاسازی می‌کنند انتظار داریم از این کار به جد خودداری کنند تا شاهد هیچ گونه مشکلی در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.