وكیلی: تيم نوجوانان را به سالن 12هزار نفری می‌بریم / وضعیت تمرینات خوب است

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: در روزهای 19 ، 20 و 21 خرداد ، به سالن 12 هزارنفری آزادی می رویم تا بازی تیم بزرگسالان را از نزدیك تماشا كنیم.

محمد وكیلی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان كه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بحرین را پیش رو دارد، گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا مدت كوتاهی استراحت كرده و سپس تمرینات را برای آمادگی بیشتر آغاز كردیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جهان به شكلی است كه هر تیم باید در یك گروه 5 تیمی با حریفانش دیدار كند و چهار مسابقه پشت سر هم را برگزار كند به همین دلیل نحوه تمرینات را به شیوه‌ای برنامه‌ریزی كردیم كه بتوانیم 4 روز پشت سر هم تمرین كنیم و یك روز استراحت داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص میزان آمادگی تیم نوجوانان تا كنون گفت: تا امروز تیم به 80 درصد آمادگی رسیده است. پیش‌بینی ما این است كه تا تیر ماه به 90 درصد آمادگی برسیم. تمرینات در دو بخش تاكتیكی و تكنیكی در حال برگزاری است و در تلاشیم با شرایط خوبی راهی مسابقات بحرین شویم.

وكیلی در ادامه از حضور تیم نوجوانان به عنوان تماشاگر دیدارهای ایران در لیگ جهانی خبر داد و گفت: قرار است در روزهای 19 ، 20 و 21 خرداد ، به سالن 12 هزارنفری آزادی برویم و بازی تیم بزرگسالان را از نزدیك تماشا كنیم. به اعتقاد من تماشای بازی تیم بزرگسالان از سوی بازیكنان نوجوان به آن‌ها كمك خواهد كرد.

سرمربی تیم نوجوانان به برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی جوانان ایران اشاره كرد و گفت: چند روز قبل دیداری دوستانه را با تیم جوانان برگزار  كردیم كه بازی خوبی بود. هرچند نتیجه را واگذار كردیم اما در راستای نمایان شدن نقاط ضعف تیم بسیار مفید بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار