کرمان؛

برگزاری سومین کارگاه آموزشی طرح ملی خادم در بافت

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافت گفت : در راستای آمادگی کامل جهت اجرای مراحل بعدی طرح ملی خادم سومین کارگاه آموزشی ویژه داوطلبین خادم در مرکز اداری جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

برگزاری سومین کارگاه آموزشی طرح ملی خادم در بافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی علی ملایی گفت : این کارگاه با هدف آمادگی کامل جهت اجرای مراحل بعدی طرح ملی خادم در این شهرستان بافت و در راستای بررسی مشکلات و نقطه نظرات داوطلبین برگزار شد.

وی افزود : ازاهداف طرح خادم (خانواده های آماده در برابر مخاطرات)، آمادگی و توان افزایی افراد در مراقبت از خانواده و اطرافیان در رویارویی با سوانح و حوادث طبیعی است که توسط داوطلبان آموزشها شامل پناهگیری اصولی، تخلیه اضطراری، شناسایی مکان های امن مواقع زلزله، سرمازدگی، گرمازدگی، آتل بندی، بانداژ و... به خانواده ها ارائه می شود.

عل ملایی بابیان اینکه تا کنون 19 نفر از داوطلبین در گروه های چهار گانه آموزش های مربوطه را به 2 هزارو 163 نفر ارائه نموده اند گفت: مرحله اول طرح خادم در شهرستان بافت به اتمام رسیده است و هم اکنون مرحله دوم در جریان است.
انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار