کمرانی: مصدومیت کیانی جدی نیست

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان از حضور قطعی ناهید کیانی در مسابقات جهانی کره جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید کیانی ملی پوش تکواندو کشورمان که در بازی های کشورهای اسلامی باکو در وزن منفی 53 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد در اردوی تیم ملی تکواندو بانوان که برای حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی آماده می شود از ناحیه کف پا دچار مصدومیت شد.

دارنده مدال طلا بازی های کشورهای اسلامی در حین تمرین با وسایل ورزشی تعادل خود را از دست داد و پای وی دچار پیچ خوردگی شد و در حال حاضر تحت مراقبت های پزشکی است.

مهرو کمرانی درباره وضعیت این ملی پوش تکواندو به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ناهید کیانی در زمان تمرین تعادل خود را از دست داد و از قسمت کف پا دچار پیچ خوردگی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا وضعیت وی تحت نظر پزشکان باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه آسیب دیدگی این بازیکن جدی نیست و با مراقبت و فیزیوتراپی درمان می شود و کیانی می تواند به طور حتم در رقابت های جهانی کره جنوبی شرکت کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها علیزاده و کیانی مصدوم هستند که با این وجود در مسابقات جهانی شرکت می کنند و خوشبختانه مصدوم دیگری در بین ملی پوشان نداریم.امیدوارم این دو ملی پوش نیز هر چه سریعتر آماده بهبود پیدا کنند و آماده مسابقات شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار