شیری: سایپا با هدایت دایی برای سهمیه آسیا می جنگد

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: علی دایی مربی توانمندی است و با هدایت وی در لیگ شانزدهم برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کنیم.

شیری: سایپا با هدایت دایی برای سهمیه آسیا می جنگدحامد شیری در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواندرباره تمدید قرارداد خود با تیم سایپا بیان کرد: پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه سایپا داشتم برای تمدید 2 ساله قراردادم به توافق رسیدم و این قرارداد را روز گذشته به امضا رساندم. 

وی درباره بازی کردن زیرنظر علی دایی در سایپا گفت: به هر حال زمانی که در فهرست نفرات مدنظر دایی قرار گرفته ام نشان می دهد که در تفکرات وی جا دارم. البته باید در تمرینات سایپا خودم را به سرمربی جدیدمان ثابت کنم و بتوانم اعتماد وی را بیشتر جلب کنم.

شیری ادامه داد: علی دایی در تمام تیم های قبلی اش عملکرد خوبی داشته و این امر مرا به نتیجه گیری وی در سایپا امیدوار می کند. با وجود مشکلات مالی و شرایط سخت دایی در تیم نفت، وی این تیم را به قهرمانی جام حذفی رساند و 2 فصل پیش هم در که در صبا با چنین وضعیتی مواجه بود، کارنامه قابل قبولی به جا گذاشت. دایی مربی باشخصیت و صاحب سبکی است و قطعا با سرمربی گری وی نتایج بهتری نسبت به سال گذشته کسب می کنیم و برای رتبه های بالای جدول و سهمیه آسیا می جنگیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا درمورد مراسم معارفه علی دایی با حضور حسین فرکی سرمربی سابق این تیم بیان کرد: باشگاه سایپا در سال های اخیر ثابت کرده که در زمینه کارهای فرهنگی و اخلاقی پیشتاز است. با وجود اینکه فرکی جزء مربیان توانمند و پرافتخار فوتبال ایران است اما در لیگ شانزدهم بنابردلایل مختلف و بدشانسی نتوانست با تیم ما نتیجه بگیرد. به هرحال اقدام باشگاه سایپا برای تجلیل از زحمات فرکی و معارفه علی دایی زیبا بود و امیدوارم سایر باشگاه ها هم چنین اقداماتی انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار