دومين دوره مسابقات قهرماني آسيا؛

تعظيم آسيا برابر تكواندوكاران نونهال ايران

در پايان دومين دوره مسابقات قهرماني نونهالان آسيا، تيم‌ملي تكواندو كشورمان در حالي كه 19 مدال مسابقات را به خود اختصاص داده است توانست مقتدرانه بر سكوي قهرماني آسيا بايستد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تكواندو، دومين دوره مسابقات قهرماني نونهالان آسيا در بخش كيوروگي از روز گذشته (سه شنبه) در سالن سرپوشيده ورزشي «ميليتري زون» هوشمينه با حضور 190 ورزشكار از 16 كشور(ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) آغاز و دقايقي پيش با قهرماني تيم ملي‌پوشان كشورمان به پايان رسيد.
 
در بخش تيمي شيردختران كشورمان توانستند براي دومين بار و با كسب 6 مدال طلا، 3 نقره، يك برنز و 93 امتياز مقتدرانه بر روي سكوي قهرماني آسيا بايستند. تيم قزاقستان با يك مدال طلا، يك نقره، 5 برنز و 41 امتياز نايب قهرمان شد و تيم چين تايپه نيز با 2 مدال طلا، يك نقره و 40 امتياز سوم شد. تيم‌هاي كره‌جنوبي و ويتنام نيز در جايگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.
 
هدايت اين تيم برعهده سيده ندا رستاد به عنوان سرمربي و شهره خلج‌زاده، مرضيه سليم و بهناز مژده به عنوان مربيان است.
 
همچنين در بخش پسران نيز ملي‌پوشان با غيرت كشورمان با 6 مدال طلا، يك نقره، 2 برنز و 85 امتياز توانست براي دومين دوره عنوان نخست قهرماني آسيا را به خود اختصاص دهد، تيم اردن با يك مدال طلا، 3 نقره، 2 برنز و 42 امتياز بر سكوي نايب قهرماني ايستاد و تيم قزاقستان با 2 نقره، 3 برنز و 31 امتياز بر سكوي سوم ايستاد. تيم‌هاي كره‌جنوبي و چين تايپه به ترتيب چهارم و پنجم شدند.
 
اين تيم با هدايت محمدرضا ياري (سرمربي)، محمد علوي - مهدي رضايي (مربي) و عباس شیخی (مربی بدنساز) در اين رقابت‌ها حضور پيدا كرد. حميد باقي‌نژاد نيز به عنوان مديرفني در كنار تيم حضور داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار