اردبیل؛

بهبود وضعیت معابر اصلی و فرعی در برنامه کاری شهرداری اردبیل

مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل از بهسازی کوچه اسلامی دو در هسته مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ساسان ابیش وند با اشاره به پرتردد بودن این قسم از معابر در هسته مرکزی شهر گفت: شهرداری اردبیل در راستای بهبود وضعیت معابر سطح منطقه یک اقدامات گسترده ای را آغاز کرده است که برخی از معابر فرعی نیز در برنامه کاری منطقه یک قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی انجام گرفته در جهت بهسازی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه یک به صورت اصولی و زیربنایی دنبال می شود.

ابیش وند افزود: عملیات انجام یافته در کوچه اسلامی دو از هفته گذشته آغاز شده است در بخشی از این اقدامات مربوط به زیر سازی و جدولگذاری بوده است که در حال حاضر بالغ بر 800 متر مکعب زیرسازی و 300 متر جدول گذاری انجام گرفته است که با پایان عملیات زیرسازی در روزهای آتی عملیات آسفالت ریزی آغاز خواهد شد..

وی با اشاره به اهمیت بازگشایی معابر عنوان کرد: از آنجا که بازگشایی و تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده در کوچه های فرعی از اولویت های شهرداری اردبیل است ،اجرای این طرح در کوچه اسلامی 2 نیز انجام گرفت و تملک و تخریب املاک واقع در این محل و جابه جایی 3 عدد تیر برق که با هزینه ی 900 میلیون ریال به اتمام رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.